MAGDALENA WOLFART-SAMSELSKA

Jestem terapeutką w podejściu skoncentrowanym na emocjach (EFT I i II stopień) oraz skoncentrowanym na rozwiązaniach (TSR I i II stopień). Specjalizuję się również w Focusingu,  life coachingu i coachingu kariery oraz poradnictwie pedagogicznym. Posiadam certyfikat The British Focusing Association z Focusingu zorientowanego na relacje wewnętrzne. Ukończyłam również roczny trening Zen Coachingu oraz CoachWise Essentials™ w Warszawie, które są zgodne z wytycznymi ICF. Posiadam certyfikat ukończenia Kursu Pomocy i Edukacji Psychologicznej. Z wyboru i z wykształcenia jestem również pedagogiem specjalnym, doradcą  zawodowym i trenerką umiejętności miękkich. Od 2004 roku aktywnie pracuję jako pedagog, doradca zawodowy, coach, trener umiejętności interpersonalnych oraz terapeuta. Od 2014 roku prowadzę grupy rozwoju osobistego z elementami arteterapii oraz kręgi kobiet w Warszawie i Rzeszowie. Specjalizuję się w pracy z młodzieżą i młodymi dorosłymi (18-25 lat) oraz kobietami w życiowym kryzysie. Dotychczas przeprowadziłam ponad 2 tysiące godzin indywidualnego i grupowego poradnictwa  zawodowego, coachingu i terapii.

Swoją pracę poddaję stałej superwizji.

Jestem również współzałożycielką PSYCHE INSTITUTE – Gabinet Psychoterapii Integratywnej. Obecnie współpracuję z Ośrodkiem Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Sensi Institute, Firmą Cognitus oraz Akademią Leona Koźmińskiego.
Cały czas dbam o swój rozwój osobisty i zawodowy korzystając z licznych warsztatów, szkoleń i superwizji.

Głęboko wierzę, że najlepszą rzeczą jaka nam się przydarza w procesie terapii i rozwoju osobistego jest możliwość pogłębiania własnej świadomości, budowanie więzi  z samym sobą i innymi oraz relacji opartych o komunikację z serca, życie w zgodzie ze sobą oraz dążenie do prawdy i autentyczności. W swojej terapeutycznej i coachingowej pracy wspieram klientów w dbaniu o siebie w oparciu o to, co już mają, nie o to, czego jeszcze im brakuje, gdyż więcej pożytku mamy z jednej nawet umiejętności, z której umiemy skorzystać niż z całej wiedzy teoretycznej, którą gromadzimy, a do której w potrzebie nie mamy dostępu lub nie potrafimy wprowadzić w życie.